söndag 26 september 2010

Jobba igen....

Den här helgen har gått i rasande fart, imorgon är det jobb igen. I helgen har vi blivit av med massa måsten vi haft hängt över oss. Massa saker som vi sagt att vi ska ha gjort här hemma men som ej blivit av, men nu kan vi stryka några av dem sakerna från listan. Och det känns jätte skönt :)
Nu på eftermiddagen tog jag och Enya en cykeltur hem till K och busarna. Lite fika och bus blev det, alltid lika roligt att träffa dom.
Nu på kvällen har hela familjen rensat och städat i Kaspers rum. Han är som en liten hamster, jag tänkte att vi kunde plocka bort sånt som va trasigt och sånt han ej leker med längre. Men NEJ, allt skulle sparas. Han e för söt, min lille samlare ;) Så M och jag fick kasta lite i smyg....
Jag tänkte bjuda på en bild på lill gumman, hon har lärt sig att gunga på gunghästen. Hon ser för söt ut när hon försöker gunga fram och tillbaks....

I morgon jobbar jag dag, men efter luch ska jag på föreläsning så dagen kommer nog gå fort. Hoppas det iaf. för måndagar brukar vara så sega. Första dagen på veckan :)
Nej nu ska jag ta mig en kopp te och prata lite med älsklingen.
Kram Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar