tisdag 7 september 2010

Trött!!

Nu börjar jag bli riktigt trött, det tar på krafterna att jobba :) Det tar väl ett tag innan man kommer in i vardagen. Det märks på barnen med att de är lite extra trötta och längtar efter att få vara lediga. Stackars barn....
Dagen har varit lugn, efter jobbet det har inte hänt så mycket här hemma. Vi har lekt och sjungit lite här på kvällskvisten. I morse när jag lämnade tjejerna på dagis blev Enya jätte ledsen och grät. Hon klamrade sig fast i min hand, usch va ont det gör i hjärtat. Jag kände hur tårarna brände och när jag kom ut till bilen kunde jag inte hålla mig längre. Usch, jag kände mig som världens sämsta mamma. Jag vet ju att det går över när jag gått, men fy vad jag tycker att det är jobbigt.
Tur att jag jobbar eftermiddag i morgon, då lämnar jag henne inne på hennes avdelning. Det går nog bättre då, hoppas jag!
Nej, nu väntar sängen!
God natt på er!
Kram Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar