måndag 27 september 2010

Måndagslistan!

Tänk att det redan är ny vecka och måndag igen. Jag tänkte skriva Jennyns måndagslista även denna vecka för att peppa mig själv. Gör det du med!

Idag måndag är jag glad för att:
  • jag har den finaste familjen, som jag älskar högt
  • vi har haft en mysig helg tillsammans, hela familjen.
  • Vi fått massa måsten gjorda under helgen
  • nästa helg ska jag gå ett lopp tillsammans med bästa familjen +släkt ;)
  • det nu bara är en vecka kvar tills jag börjar på nya avdelningen, spännande
  • jag har gulliga K i mitt liv, tack söta rara för att du hjälper mig, oss:)
Jag tycker att detta är ett bra sätt att se de positiva sakerna i livet, inte bara de negativa. Så detta kommer jag fortsätta med :)
Kram Johanna

2 kommentarer:

  1. Bra lista tycker jag, det öppnar upp ögonen för att man faktiskt har mer positivt i livet än negativt. men det negativa har en förmåga att påverka oss betydligt mer. Så tummen upp för din lista...kram Anna

    SvaraRadera
  2. Det ska bli kanon kuuul imorgon :) Kramar

    SvaraRadera