torsdag 23 september 2010

Vill ha...


Bild från Ellos
Denna fina lampa och jag gått och sucktat och trånat efter. Vill ha den till Tuvas rum, den skulle göra sig så fint där. Kanske får bli en födelsedags present till fröken. Det är ju bara det att det är ett tag kvar innan hon fyller. Undrar om mamma kan hålla sig :)

Jag har nu på kvällen varit på viktväktarmöte, jag tänkte ta och köra igång ordentligt igen. Jag har inte riktigt kommit igång igen efter sommaruppehållet. Men nu ska det bli andra bullar :) Jag mår så mycket bättre när jag äter rätt och rör på mig mer. Så nu har jag lovat mig själv att åka på vv varje vecka då jag inte jobbar kväll och att jag ska börja gå ut och gå igen.

Nu ska jag ta och läsa lite innan det är dags för john blund..

Kram Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar