söndag 5 september 2010

Söndag...










Idag har det varit full rulle från morgon till skrivande stund. Men det är så jag vill ha det, för det mesta iaf. Vi började dagen med en tur till stan. Klippning och nya kläder till Kasper va högsta prioritet. Man måste ju va fin när man ska fotograferas. Han va så duktig min prins, och så fin han blev. När frisören frågade om han ville ha färg i håret svarade han nej. Pappa M frågade honom varför och då hade han svarat att när han hade haft det förra gången hade kompisarna på dagis skrattat åt honom. Så han ville aldrig mer ha det. När M berättade det, värkte det i mamma hjärtat. Min lilla kille, jag märker mer och mer hur viktigt det är för honom vad han har på sig och hur han ser ut. Han börjar bli stor. Så därför har han själv valt vad han ska ha på sig i morgon. Ja, och sen måste håret fixas, för man måste ju se tuff ut. Jag kan inte låte bli att le, gullungen min.
På eftermiddagen va det dags för lek och plask, så då passade vi på att låta Enya plaska lite i minsta basängen och det va populärt. Sen blev det lek och bus hemma hos bästa K och hennes gullungar.
Nu är det snart dags för de stora trollen att inta sängen och för mamma och pappa att mysa lite i soffan.
Kram Johanna



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar