tisdag 14 september 2010

Högbo!









Är nu hemkommen från Högbo. Jag har haft två helt underbara dagar, jag har lärt känna nya människor och ätit god mat ;) wow, jag är så otroligt glad över att jag vågade "byta jobb". Vilka underbara människor jag ska jobba med framöver. Super kul! Det känns som om vi alla är på samma plan och vill jobba åt samma håll.
Vi bodde på högbo brukshotell, ett jätte fint hotell, dit skulle jag vilja ta med M. Hotellet hade spa anläggning och va omgiven av vacker natur. Ett helt perfekt ställe för en romantisk weekend
Men jag kände igår kväll att jag saknade mina fina små troll, jag är inte van att vara utan dem. Men vi har hunnit med lite mys och gos nu innan det va dags för sängen. Nu ska jag lägga mig och läsa lite, fick låna med mig en bok hem som Ola Polmè skrivit. Hoppas den är intressant.

Natti Natti!
Kram Johanna

2 kommentarer:

  1. Har du bytt jobb? Såg jätte fint ut på hotellet! Kram

    SvaraRadera
  2. Nej jag har inte bytt jobb, men jag ska börja jobba på en nystartad demensavdelning nere på gamla vallongården ;)Man kan igentligen säga att jag bara bytt avdelning, då vi ändå ska bli en enhet. Men det blir nya människor och nya lokaler ;)
    Kram

    SvaraRadera