tisdag 9 november 2010

Jag ser det snöar.....

jag ser det snöar!! Oj vad med snö det kommit. Jag ville först inte ha nån snö, men måste nu medge att det är lite mysigt ;) Barnen är alldeles lyriska. Vi har hunnit med att vara ute och leka lite i snön, och det va poppis. Enya va hel nöjd, det va jätte skoj att sparka i snön.

Vår lilla gullunge. Nu kommer det nya ord varje dag, helt otroligt vad hon snappar upp. Just nu är hon i en hel mysig ålder, bara älskar att höra henne busa, leka och prata. Hon förgyller både mamma, pappas och Storasyskonens dagar. Hon älskar att vara i centrum och spexa och trixa vårt lilla troll.

Jag bjuder på några bilder från dagens snölek:




Nu ska jag vara ledig i två hela långa dagar innan det är dags för jobb igen. Jag jobbar hela helgen, lite tråkigt då M åker på jobb på söndag igen. Men sånt är livet, det kan inte alltid vara skoj ;) Nu ska jag inta soffläge en stund med mina små busar. Hoppas ni haft en härlig dag ute i snön!
Kram Johanna

1 kommentar:

  1. Bra att barnen tyckte om snön =) Moster suckar över detta väder. :)

    SvaraRadera