måndag 22 november 2010

Ny vecka igen!

Nu är det måndag igen, veckorna går i rasande fart. Nu skulle jag vilja pausa tiden och bara pyssla, baka, göra hemmet fint inför jul. Slippa alla måsten och bara vara i nuet och njuta. Inför denna jul tänker jag inte stressa, utan jag hinner det jag hinner ska vara mitt motto. Jag brukar alltid stressa inför jul och sen när julen är över så är jag less på alla julsaker och så åker dom ut fortare än kvickt. Så just därför tänker jag njuta massor fram till jul i år :)

Precis som dom flesta andra veckor så tänker jag haka på Jennyn och skriva en måndagslista.
Idag måndag är jag glad för att:
  • vi har haft en mysig helg tillsammans hela familjen och Tuva är nöjd över sitt kalas och alla presenter.
  •  vår prinsessa fyller 5 år på torsdag, och då ska vi, familjen fira henne.
  • jag fick ett så fint halsband av Kasper som han gjort till mamma.
  • min lillesyster ringde idag och vi bokade en träff i helgen. Så det ser vi fram emot massor.
  • jag har världens finaste och goaste sambo som jag älskar högt
  • vi har tre fina, underbara barn tillsammans
  • det är 1:a advent på söndag
Det blev en liten lista även denna vecka :)
Nu blir det en kopp latte och en smörgås innan sängen. Bäst att gå och lägga sig i tid för det känns som att det kan bli en vaken natt.
Kram Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar