torsdag 11 november 2010

Snowracer

Idag har jag, älsklingen och tjejerna varit ut på promenad. Tjejerna fick åka snowracer, Tuva tycker ju att det är jätte skoj men Enya va lite skeptisk.



Vi gick förbi dagis och skrev i tider för nästa vecka. Enya blev jätte ledsen och trodde att vi skulle lämna henne där. Lill fian, hon har varit ledig nu när M har varit ledig så det kommer nog inte bli så jätte skoj att lämna henne nästa vecka när jag ska jobba. Jag får trösta mig med att det brukar gå över så fort jag kommit ut genom dörren. Men det känns inge roligt när ens barn är ledsen och gråter när man lämnar dom.

Vi hann även med en fika nere på gallerian med fina Kicki innan det va dags att gå hem och äta lunch. Nu ska jag åka till jobbet på utbildning.
Kram Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar