måndag 22 november 2010

Nu igen!

Jag hann inte ens jobba en timme så ringde dom från dagis. Enya har feber och svårt att andas igen, så det va bara att åka hem och hämta henne. Jag tycker att hon e sjuk för jämnan vår lilla tjej, dom andra två klarar sig men inte hon. Men det är väl så när de börjar på dagis, första tiden är de sjuka mycket. Men jag kan inte minnas att de andra två va sjuka så här ofta :(

Jag och Enya har varit ut på en promenad här på förmiddagen, så hon kunde sova en stund i vagnen. Brukar vara lättare för henne när hon är tungandad. Det blev en tur ner till köpmannen för att köpa så fina ljuslyktor jag tidigare spanat in där ;) Nu är dom mina och står på köksbordet.



Så här fint är det mitt köksbord nu :)

Nu ska jag och min febriga lilla tjej krypa ner i soffan och mysa lite framför tv:n
Återkommer med måndagslistan lite senare.
Kram Johanna

2 kommentarer:

  1. Har oxå kikat på de lyktorna jättefina kram Emma

    SvaraRadera
  2. dom lyser jätte fint, så slå till och köp dom :)Kram

    SvaraRadera