måndag 29 november 2010

Ny vecka, nya tag...

 -17 grader visade termometern på jobbet strax innan jag skulle gå hem. Fy va kallt. Det är jätte fint och mysigt med all snö, men måste det vara så fruktansvärt kallt. Lite mildare tack :)

Den här räcker Kasper fram till mig och säger jag Älskar dig mamma. Mina ögon fylls av tårar, jag känner glädje, stolthet. En så liten gest kan skapa så mycket känslor. Tack mitt älskade barn!! Detta blev dagens höjdpunkt :)

Måndag  igen och det innebär ju faktiskt Måndagslistan. Följ med Jennyn och gör en lista du med!

Idag måndag är jag glad för att.....

  • jag har en underbar man i mitt liv, som jag älskar högt.
  • att vi tillsammans har tre fina barn
  • vi har farmor/svärmor som ställer upp i vått och torrt. Tack fina du!!
  • vi hade en kanon dag i Stockholm i lördags
  • vi snart är klara med julklapps inköpen.
  • julen är på ingång, älskar denna underbara tid
Nu blir det snart sängen, så jag orkar upp i morgon!
Natti Natti!!

Kram Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar