måndag 1 november 2010

Pepparkaksbak...

Här hemma har vi haft full rulle hela dagen, så mysigt. På förmiddagen va K och hennes små gullungar över och lekte. Och jag fick gosa bebis, åh så goa dom e dom små liven :) Enya va rysligt nyfiken på det lilla livet, det va precis som om hon visste att han va liten och ömtålig. Hon smekte honom och pratade med pipig röst, min lilla gullunge.

Efter lunch ringde Kicki och sa att hon skulle komma med blommbud, min älskade hade skickat blommor. Han e för fin och go min underbara man. Blommorna va jätte fina, jag blev så glad och rörd. Nu längtar jag riktigt mycket efter honom, men på fredag då kommer han hem. Och då blir det familjemys hela helgen lång :)

Ja jag får ju inte glömma bort, idag har jag och barnen premiärbakat pepparkakor. Åh så smarriga de blev ;) Nu längtar riktigt mycket efter julen...Och tänk jag är faktiskt ledig hela julen i år, ska bli super mysigt.

 Enya bakar pepparkaka för första gången





Nej nu är det dags att ta tag i städningen.
Kram Johanna

1 kommentar: