söndag 7 november 2010

Sjukstuga igen....

Nu känns det som om sjukdomarna haglar här hemma.....Först va Enya förkyld och hade astma för två veckor sedan och nu i veckan har jag varit dålig med feber och ont i njuarna. Och nu är det dags för Enya igen, feber och ont i öronen. Min stackars lilla tjej, va maktlös man känner sig som förälder när barnen är sjuka. Nu håller vi tummarna att ingen mer i familjen blir sjuk.

I fredags va jag och älsklingen på 30 års fest, det va riktigt roligt. Underbara syster tog hand om barnen, tack fina du!! Annars har vi mest bara njutit av varandras sällskap här hemma i helgen, familjemys på hög nivå. Vi får passa på och mysa i massor innan pappan i huset åker iväg på jobb igen.
Nej nu ska jag ta och fixa till mig lite innan det är dags att åka till doktorn med Enya. Ha en skön söndag!
Kram Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar